wtorek, 23 grudnia 2014

O tym, że byłem pocztówkowym blogerem...

blog pocztówkowy "Listonosz wrzucił do skrzynki..."
Wczoraj wspominałem sobie czasy blogowania w ramach "Szkoły z klasą 2.0". Wymieniając moje blogi nie można zapomnieć o pocztówkowym blogu. Dziś mija 545 dni od chwili jego założenia. Gdyby nie "Szkoła z klasą 2.0" i P. Agnieszka z Nowego Stawu, pocztówkowy blog pewnie by nie istniał.
O mojej pocztówkowej kolekcji napiszę po świętach.
Warto zaznaczyć, że zgłaszałem mojego bloga do różnych konkursów na najlepsze blogi i czasem udało się zająć jakąś wysoką lokatę, m.in.:
  • 2. miejsce w Konkursie na Nieoficjalny Blog Roku 2013
  • 3. miejsce w Konkursie na Nieoficjalny Blog Roku 2014
  • 14. miejsce w cyklu Jaguar Blog Grand Prix 2014
  • 2. miejsce w Konkursie na Blog Miesiąca: Sierpień 2013


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz