czwartek, 15 stycznia 2015

Rok Kanału Bydgoskiego w moich oczach



Właśnie wróciłem z Miejskiego Centrum Kultury, gdzie odbyło się podsumowanie i uroczyste zakończenie Roku Kanału Bydgoskiego.

Uchwałą Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 25 września 2013 rok 2014 został ustanowiony Rokiem Kanału Bydgoskiego. Całą uchwałę możecie przeczytać tutaj.

W 2014 roku przypadła 240. rocznica uruchomienia Kanału.

Podczas Roku Kanału Bydgoskiego, nad Kanałem odbyło się wiele imprez. Były festyny, spływy kajakowe, wyścigi smoczych łodzi, zorganizowano wiele wystaw i konferencji naukowych. Wydano wiele publikacji.
z Prezydentem Bydgoszczy, Panem Rafałem Bruskim w MCK

Ja mam to szczęście, że mieszkam blisko Kanału i widzę go z okna pokoju ;-). Uczęszczam do szkoły, na której dziedzińcu znajduje się Muzeum Kanału Bydgoskiego. W związku z organizacją Roku Kanału Bydgoskiego, Muzeum wraz z innymi instytucjami zorganizowało konkurs fotograficzny "Kanał Bydgoski w obiektywie pór roku", w którym zająłem 1. miejsce.
podczas wernisażu z kustoszem Muzeum Kanału Bydgoskiego,
Panem Tomaszem Izajaszem
Warto zajrzeć:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz