sobota, 18 kwietnia 2015

Dla Paula

Wracam z kina do domu. Byłem z tatą na "Szybkich i wściekłych 7". Film mi się bardzo podobał, choć uważam, że było zbyt dużo latania samochodów :-). Co do końcówki, bardzo się wzruszyłem. Jeszcze bardziej niż oglądałem teledysk "See You Again". Możesz go zobaczyć tutaj. Piękne pożegnanie Paula Walkera. Dawno mi tak łzy nie leciały.

***

Afera taśmowa na Narodowym, czyli Cyrk Olsena.

Po powrocie do domu, włączyłem telewizor, by obejrzeć żużlowe Grand Prix Polski na Stadionie Narodowym. Zdziwiłem się, że na żywo był dopiero 7. bieg. Cofam sobie do początku programu, bo chciałem obejrzeć od początku. W przerwach między biegami, zazwyczaj przewijałem nagranie, by powrócić do oglądania na żywo. Gdy po dwunastym biegu miałem prawie godzinę do nadrobienia, dowiedziałem się, że zawody zostaną prawdopodobnie przerwane. Biedny Emil. W studiu co chwilę był pytany co o tym sądzi...
Gdy już oglądałem na żywo, to obrady, czy zawody mają zostać przerwane, zakończyły się. Zawodnikom nie wolno było nic mówić. Kibice zaczęli opuszczać stadion. Pożegnano jeszcze Tomka Golloba, który otrzymał piękny złoty kask i wręczono nagrody najlepszym po trzeciej serii startów. 
Internet huczy po całej tej kompromitacji na Narodowym z torem i maszyną startową. Ja jednak dopatrzyłem się jeszcze błędu podprowadzających. Dziewczyny źle się ustawiły przed startem 4. biegu. Stworzyłem mema w związku z tym biegiem ;-)

Do historii przejdzie na pewno bieg szósty. Zawodnicy startowali wtedy już "na światło". Zbyt szybko ruszył Jason Doyle. Powtórka miała zostać rozegrana w pełnej obsadzie, ale ostatecznie wykluczono Doyla. Po tym zdarzeniu sędzia postanowił. że zawodnicy ponownie będą ruszali spod taśmy. Ta jednak po raz kolejny poszła w górę nie równo i bieg szósty został powtórzony bez taśmy.
Tak czy owak Jason Doyle został pierwszym zawodnikiem w historii Grand Prix, którego wykluczono za "zerwanie światła". Ktoś porównał speedway do "Szansy na sukces". Niezły mem! 
Na Twitterze o warszawskim Grand Prix wypowiadało się wielu, również Justyna Kowalczyk, która na zawodach żużlowych była po raz pierwszy.

Mój komentarz co do podium:

Tu jeszcze komentarze na temat sytuacji z biegu szóstego:

I jeszcze kilka tweetów o #WarsawSGP:



TOMEK GOLLOB - DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKO!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz